17 februari 2013

Sängliggandes

Jepp, vädrets makter övertog min hälsa och gjorde mig sjuk, varit sängliggandes idag, och gårkvällen. Inte det roligaste.. Min hpappa har gett mig säkert över 5 olika sorters tee som han påstår ska fara bra för olika saker .. känner nog mig fortfarande sjuk men hoppas det snart blir bättre. Har ej feber, men huvudvärk, en irriterande hosta och snuva, har provat om ja hade feber, men det var lite högre än det normala så typ stegring .. får hoppas det går om snart för detta är ej kul.

1 kommentar:

  1. Hoppas att du mår bättre.
    Har följt med ditt utbytesår via FB, men det är lite jobbigt då jag inte kan tyska. Är glad över att jag hittade hit till din blogg. Verkar nog som om du trivs där och är säkert inte längre ledsen över att du inte fick åka till USA. Undrar nog ännu lite om du alls hinner studera!!
    Ha det bra!

    SvaraRadera